I can't belive what you said to me last night, we were alone. I can't belive how you looked at me, with your James Dean glossy eyes.


Hellströms den 21 med en bunt fina människor, firandes fina människor

Sedan förra tisdagen har det skett en hel del i mitt liv. Två av mina närmaste vänner har fyllt arton vilket har firats med utgång som slutade i dimma som slutade i en förbryllad brud som inte fattar att hennes kort är borta. Och sedan att det är oskönt att jag inte spärrade det då kontot sedan var tomt. Sen har jag jobbat på det relativt nya jobbet för att sedan bestäma mig för att sluta i samma veva. Jag låter mig absolut inte bli behandlad hur som helst på en arbetsplats, även fast jag är tålig och har ett starkt psyke. Har också haft en triton-eso-kåren fest (-kåren) som inte alls var fy skam någonstans. Sedan skulle jag kunna skriva ett långt inlägg om gårdagens ravader men det håller jag för mig själv. Ledord till mig själv för att stilla min nyfikenhet om jag i framtiden läser detta och undrar vad som hände-Maria, Felicia, Rhodos, Australienare, Magaluf, Torres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0