18 saker som gör mig lycklig

1. Att systra mi är den finaste människan som finns


Min syster Mimmi och jag under hennes födelsedagsfirande

2. Oprovicera komplimanger

3. Kyssar på pannan



4.
När man skrattar länge och sedan glömmer bort vad man började att skratta åt

5. När jag tittar på en Disney film

6. När fina män tar av sig den ytters tröjan så åker tröjan närmast kroppen med lite

7. Goda middagar med fint sällskap

8. Mina fina vänner som är mina alla dagars valentines

9. Tanken på att jag kan om jag verkligen vill


Rhodos 11' med mina fina vänner.

10.
När jag inte har någon koll på livet och känner mig helt nöjd med det

11.
När jag ringer farfar och han alltid svarar "Hej mitt hjärta"

12. När någon person på tunnelbanan får ett sms och man ser den bara spricka upp i ett stort leende

13. Första tuggan på maten när man är riktigt hungrig



14.
När man tittar sig i spegeln och känner "jag är fan nöjd"

15. När man får en kram som verkligen är en kram


Julian och jag för någon vecka sedan, finaste exotiska vän

16. När man får finnas för en vän

17. När jag dansat non-stop i flera timmar och känner att jag vill dansa flera timmar till

18. När jag får inspiration och kan sitta i flera timmar och bara skriva dokument efter dokument med noveller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0