Dance dance dance



Även fast ingenting av kvällen egentligen blev som jag planerat var den så himla fin i så himlans fint sällskap som slutade hos min fina vän. Mötte upp Minna och Delle i Slussen och begav oss till en releasfest som kändes lite för privat, lite som att crasha in på ett bröllop, men det var ändå fint. Efter begav vi oss till ett fint hak på söder där vi drack öl och jag hamnade i ett samtal med två äldre män om livet. De gav mig rådet att när jag inte vet vart jag skall ta vägen så gå ut i skogen och umgås med bara mig utan musik, mobil eller liknande. När jag och flickorna begav sig sa de så fint att de visste jag skulle gå långt, att jag lyser. Glada gick vi till Göta Källare som vi hört skall vara fint för att snabbt komma fram till motsatsen och begav oss därför till trygga Ace där man alltid har exakt lika roligt och jag dansade med en man från Schweiz. Han hete Vincent och sa himla fina ord innan jag möte upp bästa Mikael i Slussen för att se att han köpt pommes till mig, somnade så lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0