Instagram

Då jag inte är alltför flitig här kan jag lova att jag är det destu mer på Instagram. Dessa är tagna under detta året.


Fondvägen i mitt lillalillalilla rum som jag tycker är så himlans jätte fin. De bruna markörerna visar vart jag varit. Jag har också markörer utan färg uppsatta men som ej syns på bilden, en är t ex intryckt på staden NY. Drömmen.


En av alla fantastiska kvällar på ACE


På min ena vägg har jag dessa två drömfångare som inköptes i sommras. Har en ting för allt som har med Indianer att göra.


Åh du underbara Johnny


Är mest bara alltid för silver, men en dag bar jag ringar i guld





Gosiga söndagar



Pics' from Instagram, follow me? amandakoskela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0